Ah utrym byggnaden

Idag hade jag värsta skräckupplevelsen i stallet.
Kom tillbaka från min ridtur i regnet och halvsprang in i stallet med Nanna på släptåg. Skulle precis lägga ifrån mig mitt spö och sånt på golvet när jag upptäcker att det ligger en minst 50 cm lång fet ORM på golvet där jag hade tänkt lägga mina saker. Hoppade högt och skrek och rusade in med Nanna i boxen och stängde in oss!
Var under skräck jag sen gjorde iordning Nanna och mockade. Fick passera ormen x antal gånger och varje gång trodde jag att den skulle sätta sina tänder i min strupe (en huggorm var det ju givetvis också).
Hittade även en dränkt mus i Nannas vattenhink, stackars mus... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0