Friday to sunday

Lite update då:

Fredag:
Lite slöa under dagen. Åkte till Kingston och shoppade lite. Stressade hem och gjorde oss partyfina inför födelsedagsfirandet på Piccadilly Institute. Nämnligen så att det var Kash födelsedag. Så jag och Pauline var uppe vid Piccadilly Circus lite efter nio (efter en språngmarsch till stationen på 14 cm klackar för att hinna med tåget). Festade hela natten och kom väl hem ca klockan 4 på morgonen (alltså min födelsedag då) ;)

Lördag:
Sov länge! Tog mig sedan upp till Oxford Street (vilket tog 2 timmar pga att tåg, tunnelbana och bussar låg nere, jävla skit) för att möta Malin och David. Åt med dem och sedan mötte vi upp Bobby och åkte hem till Twickenham där ett litet födelsedagsfirande väntade på mig. Vi åt god tårta som George hade bakat, drack och jag fick genomgå ett test för att se om jag var värdig åldern! Vilket var att slå ner en piniata, vilket jag klarade! :D
Vi drog sedan vidare till en pub i Twickenham.

Söndag:
SLAPPEDAG!!!
Gick till Twickenham och åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0