Funderingar

Sitter och läser lite gamla blogginlägg från tiden innan jag åkte hem. Var så excited och längtade riktigt. Nu undrar jag ju bara vad det var jag längtade efter??
Att vara arbetslös, att inte ha något att göra, bo hemma..??
Saknar London fruktansvärt mkt!
Är ett år sedan nu jag åkte till London. Kanske därför man är lite extra deprimerad...
Hade ett helt underbart äventyr, ångrar verkligen ingenting.
Nu är ju bara frågan vad man ska göra nu?
Förhoppningsvis så kommer jag ju in på mitt program som börjar i Januari. Men om jag inte gör det, vad gör jag då??

Klarar inte bara att sitta hemma, vill göra något med mitt liv.
Har sådana planer.
Hoppas verkligen att jag kommer in på programmet så att jag sen kan söka min utbildning och bli klar med universitet. Vill börja med alla mina planer (hoppas med på att dem händer, men det ska jag se till).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0