London again

Och så var jag äntligen i mitt kära London igen! Var riktigt härligt att komma tillbaka till min fina stad igen.

Var tvungen att stiga upp vid 4 idag för att hinna med tåget vid 6.09 till Kastrup Köpenhamn. Lyfte ca klockan 10 och landade klockan 11. Då stod George där och hämtade upp mig, lyx! Vi körde "hem" till Twickenham och jag begav mig till Poundland och satt en stund vid floden och njöt i solen.

Ikväll så har jag hållt mig runt London Bridge och varit med Malin och David, och jag och Pauline har även varit på teater, Dinner. Riktigt bra!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill med gå på teater!! :D take me there!

2012-10-18 @ 09:52:01
URL: http://lisaoth.blogg.se
Postat av: Marty

Tänkte på dig häromdagen, att du hade typ aldrig klarat av att va i London. För det är verkligen fåglar överallt och dem flyger rakt på en så man själv får kasta sig undan :P

2012-10-19 @ 10:17:43
URL: http://Shaggadelic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0