Roller Disco

Äntligen så fick man lite sovmorgon, gött! :)
Igår hade jag ännu en turistdag med Bajjen. Vi började med Edgware Road och sen gick vi smågator bort till Green Park. Vidare därifrån till Buckingham Palace där vi hade turen att se ett vaktombyte. Riktigt magnifik byggnad (nog första gången jag använder det ordet). Sen tog vi vägen genom St James's Park, där vi lyckades klappa ekorrarna, svin coolt (tycker vi i alla fall) ;) sedan tog vi en snabb fika med Kash vid Trafalgar Square. Jag och Bajjen vandrade sedan vidare bort till white Hall och sen kom det som Bajjen sett fram emot mest, Big Ben. Han turistade sig ordentligt och när han äntligen var klar så vandrade vi längs South Bank bort till Paulines jobb där vi mötte upp med henne.
På kvällen var vi på Roller Disco i Vauxhall med Kash och Pauline, jätte kul! :D och jag lyckades hålla mig på benen hela kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0