Farmer Marty

Asså hur svårt kan det vara att lämna in sin dator på service (eller vad man nu kallar det för). Har sagt i 3 veckor att jag måste göra det och har ännu inte kommit till skott (behöver en fet spark i röven)!
Idag har jag varit halvproduktiv. Hjälpte mamma sätta upp staket till kossorna (som jag skrev till min vän på fb: What a glamorous day I had today. Helped my mum put up a fence for the cows, hello farmer Marty...), tvättade en maskin tvätt, lagade mat, halvstädade mitt rum (slutade med att jag istället satt 2 timmar och lyssnade på musik) och cyklade på trainern i en halvtimme (lite mer vältränade håller jag på att bli och har gått ner 1,5 kg i vikt, yääääy) :D
Men det var det, nu ska jag snart sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0