Här var det positivt

Här sitter jag och har det kul på arbetsförmedlingen... Jävla skit säger jag bara, suger att va arbetslös, speciellt i Växjö för det finns fan inga jobb (vet, många svordomar, men det är okej för jag är ARBETSLÖS)!!!! SUCK..!

Varit och kollat synen innan idag, samma öga som bara blir sämre och sämre. Snart kommer jag sitta här blind på ett öga, tjo hopp vad kul.
När jag är klar här så ska jag upp till mormor och morfar ett tag, sen vidare till Grand Samarkand och City Gross för att titta på ridskor (något kul i alla fall) :)

Ikväll så ska jag rida på Chic, hoppas att det drar upp mitt humör lite (men hästar och ridning brukar ha den inverkan på mig).

Yeeaaaah negativt inlägg, wooplaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0